Terug naar boven

FAQs

Levering

Welke levertermijn hanteren jullie?

We verwerken en versturen alle bestellingen altijd op dinsdag. Je hebt dus maximaal een levertijd van 1 week. Gepersonaliseerde items hebben een maximale levertermijn van twee weken. Wil je weten of we een product nog op tijd kunnen leveren? Stuur dan een mailtje naar info@tak-online.nl of vul het contactformulier in

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

Ja, dat kan zeker! Dit kun je doen door op de afrekenpagina het hokje ‘verzenden naar een ander adres’ aan te vinken en vervolgens het desbetreffende adres in te vullen.

Mijn bestelling is is beschadigd of foutief geleverd. Wat nu?

Wij raden je aan de bestelde producten meteen bij ontvangst te checken op eventuele beschadigingen, gebreken of fouten. Is er iets mis met je bestelling? Stuur dan een mailtje naar info@tak-online.nl of vul het contactformulier in

Betalen

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

We accepteren de volgende betaalmethodes:

Kan ik ook bestellen op factuur?

Ja! Dat is zeker mogelijk. Stuur ons een mailtje via info@tak-online.nl en dan gaan we dat regelen.

Verzending

Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen, zal PostNL het pakket proberen af te leveren bij één van de (directe) buren en vervolgens een briefje door je bus gooien met meer informatie. Als je pakketje ook niet bij de buren bezorgd kan worden, neemt de bezorger het pakket weer mee en zal hij het de volgende dag nog een keer proberen. Wanneer de bezorger er ook bij de tweede poging niet in slaagt om het pakket (bij de buren) af te leveren, brengt hij het naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie. Daar kun je het pakketje dan afhalen.

Ik denk dat mijn bestelling zoek is. Wat nu?

Dat is heel vervelend! Vertragingen bij PostNL hebben we helaas niet in de hand. PostNL rekent een maximale levertijd van 10 werkdagen. Wij wachten deze 10 dagen eerst af om te bekijken of je bestelling alsnog aankomt. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@tak-online.nl of vul het contactformulier in.

Via welke bezorger wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden (via MyParcel) verzonden via het PostNL netwerk. PostNL bezorgt pakketjes van maandag tot en met zaterdag. Wij hebben vertragingen bij PostNL helaas niet in de hand. PostNL rekent een maximale levertijd van 10 werkdagen.

Naar welke landen verzenden jullie?

We verzenden bestellingen naar Nederland en België.

Wat zijn de verzendkosten in Nederland?

Past het in een brievenbuspakketje, dan zijn de kosten €3,95. Als de producten niet door de brievenbus kunnen, dan rekenen we €6,95.

Wat zijn de verzendkosten voor België?

De kosten voor het versturen van een bestellingen naar België zijn 7,95

Retourneren

De producten voldoen niet aan mijn verwachtingen, kan ik ze retouneren?

Ben je niet helemaal tevreden met jouw bestelde artikelen? Jammer, maar dat kan gebeuren! Wanneer de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren. We zullen dan overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag.

We raden je aan om ons een mailtje te sturen met daarin de vraag voor een retourlabel en de reden voor de retour. De kosten voor het retourneren zijn voor pakketen €4,95 en voor brievenbuspakketjes €1,95. Dit is een goedkopere optie ten opzichte van de reguliere pakketpost van PostNL (€6,95 / €3,95 of hogere bedragen als je in België woont).

Wij sturen je dan een retourlink waar je het retouretiket kunt downloaden en printen. Deze breng je vervolgens naar een PostNL-locatie om het zonder extra kosten naar ons retouradres te laten opsturen. Je ontvangt van de baliemedewerker een bonnetje met daarop je Track & Trace code. Aan de hand hiervan kun je jouw pakketje volgen. Bewaar dit bonnetje goed totdat je een bevestiging van je retour hebt ontvangen!

Aan welke voorwaarden moet een product voldoen voor een retourzending?

Het product moet ongebruikt, binnen 14 dagen worden geretourneerd. Graag horen we in de mail wat de reden is voor de retournering.

Let op: Gepersonaliseerde items kunnen niet worden geretourneerd, omdat deze speciaal voor jullie zijn geproduceerd. Dit staat ook aangegeven bij het product zelf op onze webshop, als dit van toepassing is.

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

We storten het geld terug wanneer we het pakket retour hebben ontvangen. Als je via de PostNL het pakketje hebt verstuurd zul je altijd een track and trace code ontvangen, waarmee je kunt zien of we het pakket hebben ontvangen. Ook zullen we je een mailtje sturen wanneer we de retournering hebben ontvangen.

Bewaar je ontvangstbewijs, dat je van de PostNL, krijgt goed! Dit is het bewijs dat je het pakketje echt retour hebt gestuurd. 

Bestellen

Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen?

Als je een bestelling bij onze webshop heb geplaatst, dan krijg je automatisch een mailtje met een bevestiging. Heb je geen e-mail ontvangen? Neem dan even contact met ons op via info@tak-online.nl of vul het contactformulier in

Ik heb een bedrijf en wil graag bestellen op factuur. Kan dat?

Ja! Dat is zeker mogelijk. Stuur ons een mailtje via info@tak-online.nl en dan gaan we dat regelen.

Ik heb een kortingscode. Waar kan ik deze invullen?

De kortingscode kun je invullen op de winkelwagen-pagina of tijdens het afrekenproces.

Is je vraag niet beantwoordt?